And I Love Her

I love the way she smiles

I love when she tries to calm me down

I love when she says “kenapa siii..hmm” (with her distinctive voice)

I love when we are having a thumb wrestling

I love when she says “hmm…” while she is looking at me

I love when we are arguing which kwetiau restaurant that we should go

I love the way she plays my thumb with her fingers

I love when she is trying her best to use her make up (even tough without it, she is still my sweet darling)

I love the way she decorates her room with my presents

I love the way she hugs me

I love when she makes me a cake

I love when she appears at the wrong terminal while she want to pick me up in the airport

I love when she mix around with my friends and families

I love when she suddenly appeared in front of my door

I love the way we spent our time together

I love when we are talking nonsense through night

I love when we talk about our future

I love when she solves problem with me

I love when she gives me tolak angin

I love when I see her as in the whole thing, but I also love when I look her thru web cam

I love the way we life this journey together

I love when she gives comment on my facebook’s page or blog’s post

I love her very much until I dont know what else should I type down.

She will always be my friend, girlfriend and family, another thing is she is my oxytocin in my body.

And I love her..see you



22 thoughts on “And I Love Her

  1. FELIX!! your post made me tear! It is so sweet!🙂 I’m so happy that you’ve found someone that you love so much. I’m so happy for the both of you, really. So sweeett!!🙂

  2. oke, felix.
    jadi melankolis nih.
    gue jadi ngebayangin rumah lo yang di cawang tapi ada lo sama Debby.
    tapi tone yang di otak gue gambarannya ampir hitam putih tapi sepiasepia gitu.
    terus elu sama debby slow motion ngehias rumah lo buat Natal.
    sama masih ada kerangka layangan nyangkut di kabel listrik depan rumah lo ketiup angin sembari langit gerimis.
    hahahaha…
    gue kamis kemaren juga ngelewatin rumah lu, lix.
    gue jalan kaki dari tengahtengah jalan tol UKI yang mau ke bekasi sampe otista trus naik 16 sampe kebon pala terus jalan kaki lagi sampe rumah gue.
    garagara ujan, banjir dan pas jam pulang kantor.

    tapi.
    kalo gue,
    gue suka ketika gue tatap muka Michelle pertama kali di awal setiap pertemuan.
    itu pasti lucu.
    hahaha..

    • Hahahahahaahahah…….setiap ketemu dia selalu bikin lu suka jadie yak..top..

      Jalan lu jauh jgy yak cent kemaren itu.hahaha olah raga itung2.

      Gw jadi inget layang2an di depan rumah gw itu..hahaha..nasibe kegantung terus..gw jg ud lupa sekarang masih ada apa gak ..ahahahaha
      thanks cent comentnya

  3. iya, bagi gue, halhal kecil seperti itu yang justru melekatkan suatu kesan di hati.
    hahaha..
    ga perlu sikap yang romantis atau oleholeh dari luar kota.

    ga usah diukur seberapa kecil atau besarnya peristiwa itu, penting atau ga, yang pasti, kalau melahirkan senyum di bibir, itu udah sangat berarti.

  4. cara orang pasti beda beda liks
    dan buat orang yang di sayangin pasti
    caranya itu adalah cara terbaik.

    kata kata dari mama gue liks, hahaha
    waktu yang kan menjawab!

    hahahaa.

Aha! Why don't you leave a comment?

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s